کریستیانو رونالدو و کفش های جدیدش آماده دربی (عکس)

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو و کفش های جدیدش آماده دربی (عکس)

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو و کفش های جدیدش آماده دربی (عکس)

طرفداری- درست چندساعت پس از توپ طلا بود که کمپانی "نایکی" از کفش های طلایی رونالدو رونمایی کرد. در همین راستا فوق ستاره پرتغالی امروز تصویری به همراه کفش جدیدش در شبکه های اجتماعی قرارداد و در توضیح آن نوشت: "کفش #مرکوریال من برای دیدار امشب که لازم است در بهترین فرم باشیم."



نظرات شما عزیزان:

ع،وات
ساعت1:29---26 دی 1393

لطفا نظرات مخاطبین وبلاگتان رادرصورت امکان تایید کنید،،من دیوانه کریس هستم اگه توعاشقش هستی
پاسخ: سلام.. باشه چشم دوست گلم.. من تمام نظرات کاربران رو تایید میکنم حتی اگر انتقاد باشه.. ممنون از حسن نیت شما..



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393 | 20:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.